Live belplan demo - Zo eenvoudig is het

Krachtig, betrouwbaar en onverslaanbaar

Eenvoudig in beheer door de unieke klik & sleep VoIP telefooncentrale.  Krachtige functies maken het instellen van zakelijke telefonie een fluitje van een cent. Full control, self-management, troubleshooting, automatische facturatie, cdr generatie,  configuratie en veel meer.

Gebruiksvriendelijk

Een zeer uitgebreid en gebruiksvriendelijk platform voor partners en klanten.

Whitelabel

Voeg je eigen logo's toe aan je online telefooncentrale, offertes en facturen.

Provisioning

Zero-touch provisionen - Eenvoudig online hardware configureren.

Klikken en slepen

Eenvoudig real-time belplannen wijzigen met een klik en sleep systeem

Whitelabel - Kies je uitstraling

Met onze whitelabel systeem bepalen jouw klanten en jijzelf de uitstraling van het online VoIP portaal. Voeg je eigen logo toe en beheer jouw portaal en die van je klanten vanuit één dashboard.

Kies je logo
Voipgrow rapportage

Real-time statistieken

Real-time statistieken en geavanceerde rapportages om de bereikbaarheid van jouw klanten in te zien. Bekijk alle inkomende en uitgaande gesprekken, het aantal gebelde minuten, en nog veel meer.

Belplan in een recordtijd

Nieuwe klanten onboarden in een recordtijd. Vanuit je eigen platform direct diensten en nieuwe hardware bestellen waarna  je binnen enkele minuten nieuwe belplannen aanmaakt via een uniek belplan systeem. Klikken, slepen en klaar.

Voipgrow belplan
Wholesale VoIP facturen

Factureringsplatform - Het hart van een telecombedrijf

Met het Whitelabel portaal van Voipgrow krijg je toegang tot een eigen betaalomgeving. Factureer met eigen logo, maak e-mailtemplates aan, beheer je debiteuren en beheer de betalingen van je klanten.

Telefooncentrale functies

Videobellen met klanten en collega’s via je desktop en laptop. Speciaal ontworpen voor flexwerken en thuiswerken.

Met deze functie is het mogelijk om meerdere klanten en collega’s tegelijk met elkaar te verbinden, door te bellen naar één telefoonnummer.

Heet de beller welkom bij je bedrijf d.m.v. een ingesproken welkomstbericht of door het noemen van je bedrijfsnaam. Tip: Laat een professionele stemartiest je bericht inspreken

Geef de beller de mogelijkheid om een voicemail in te spreken. Voicemails worden automatisch naar je e-mail toegestuurd zodat je deze kunt archiveren.

Richt zelf je keuzemenu in zodat de beller direct de juiste afdeling of vestiging kan bereiken. Handig voor middelgrote en grote bedrijven.

Stel je belplan in op basis van je openingstijden. De beller doorloopt bijvoorbeeld een ander belplan wanneer deze buiten de openingstijden belt.

Laat meerdere telefoons tegelijkertijd overgaan of stel deze individueel in. Vergroot de kans dat de beller altijd een medewerker direct kan bereiken.

Schakel je telefoon eenvoudig door naar een intern telefoonnummer, extern telefoonnummer of mobiele telefoon.

Krijg inzicht in realtime statistieken zoals alle inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken alsmede het aantal wachtenden. Controleer je bereikbaarheid en verbeter je bedrijfsprocessen.

In één compleet overzicht de gespreksduur en doorschakelingen inzien van alle inkomende, gemiste en uitgaande oproepen.

Zie in één oogopslag op je telefoon welke collega’s in gesprek zijn en welke een gesprek aangeboden krijgen. Intern communiceren op zijn best.

Maak eenvoudig een koppeling tussen je telefonie, online telefooncentrale en je eigen CRM-systeem door middel van het aanroepen van URL-links.

Volledige koppeling tussen je telefonie, online telefooncentrale en eigen CRM-systemen. Roep klantkaarten op in de vorm van een pop-up en koppel gegevens.

Stel een melding in voor een specifiek tijdstip en word hierover gealarmeerd. Ideaal voor hotels die hun gasten moeten wekken.

Met een Call Me Back button op je website vult de klant zijn telefoonnummer in en legt de Unite telefooncentrale automatisch een telefonische verbinding tussen de klant en je bedrijf.

Met deze functie is het mogelijk om meerdere klanten en collega’s tegelijk met elkaar te verbinden, door te bellen naar één telefoonnummer.

Ontvang en verstuur faxen via je e-mail inbox. Wanneer je een fax ontvangt wordt deze in een e-mail als pdf-bestand meegeleverd. Faxapparaten zijn verleden tijd.

Zet inkomende telefoongesprekken intern door naar een collega. Alvorens het “koud” doorzetten van het gesprek houd je met je collega ruggespraak om de vraagstukken van de beller te bespreken.

Configureer geautomatiseerde keuzeopties. Geef bijvoorbeeld de beller de optie om het klantnummer in te voeren en of stel een andere vraag in het keuzemenu.

Doe een real-time aankondiging aan één of meerdere collega’s via de luidspeaker van hun apparaat. De eenzijdige oproep wordt automatisch tot stand gebracht.

Wanneer je zelf een fysieke telefooncentrale hebt kunnen wij een SIP-Trunk oplossing bieden. Geniet van de voordelen van VOIPZeker met je eigen telefooncentrale.

Eén revolutionair VoIp systeem voor desktop bellen, videobellen, vergaderen en call beheer. Gebruik je desktop en laptop om mee te bellen – ideaal voor flexwerken.

Gebruik VoIP op je mobiele telefoon via een simkaart en krijg de volledige vrijheid van de Unite telefooncentrale op je mobiele telefoon. Bellen met een applicatie is verleden tijd.

Gebruik VoIP op je mobiele telefoon via een applicatie en integreer je telefoon met de online telefooncentrale. Bellen en uitbellen met je vaste nummer op mobiel.

Filter en blokkeer telefoonnummers van bepaalde landen, regio’s en zelfs specifieke personen.

Krijg altijd en overal toegang tot je gehele telefoonboek op je vaste telefonie, mobiele telefoon en computer (softphone client en webphone).

Maak het wachten in de wachtrij aangenamer door muziek af te spelen. Geef de beller een betere ervaring tijdens het wachten.

Train collega’s en geef ondersteuning door mee te luisteren met hun telefoongesprekken. Je kunt zelfs aanwijzingen geven zonder dat de beller dit hoort.

Met de functie fluisteren kun je tijdens het meeluisteren met het gesprek tussen je collega en de klant praten tegen je collega zonder dat de beller dit hoort. Ideaal voor het trainen van personeel.

Neem telefoongesprekken op en gebruik deze voor trainingsdoeleinden of om telefonisch gemaakte afspraken terug te luisteren.

De Unite online telefooncentrale herkent direct wie er belt en geeft deze weer op het display van je telefoontoestel.

De online telefooncentrale herkent direct welk bedrijf jou belt en geeft de naam weer in het display van je telefoon, desktop en mobiele telefoon.

Speel meldingen voor de beller af tijdens het wachten en breng de beller op de hoogte van je website of actie. Spreek zelf berichten in of kies voor een professionele stemacteur.

Telefoonnummers op het internet worden automatisch herkent en bel je automatisch uit wanneer je hierop klikt.

REST API is een architectuurstijl waarmee software kan communiceren met andere software via een netwerk of op hetzelfde apparaat.

Plaats een stukje software op je website en trigger direct een automatisch uitgaande oproep wanneer een klant een telefoonnummer op de website achterlaat.

Wanneer een beller contact opneemt kan ons systeem een ingesproken bericht afspelen om jou te informeren over wie er belt. Je kunt ook een ander bericht of wachtmuziek afspelen.

Zet de beller in de wacht terwijl jij je eerste telefoongesprek afhandelt of even met je collega overlegt 

Ingesproken voicemailberichten worden automatisch als audiobestand naar je e-mail gestuurd. Zo kan jij deze gesprekken direct beluisteren en archiveren.

In geval van calamiteiten spreek je een mededeling in en bereik je telefonisch tientallen, honderden of duizenden personen tegelijkertijd.

Een VOIPZeker dashboard dat als hulpmiddel wordt gebruikt om belangrijke telefoon statistieken en analyses in realtime visueel weer te geven op een tv.

Inbellen op één of meerdere apparaten en direct een two-way verbinding tot stand brengen. Het gesprek wordt automatisch aangenomen.

Starten met telefonie leveren

Zelf als telecomprovider de beste zakelijke VoIP telefonie leveren aan je klanten? Word vandaag nog Wholesale VoIP reseller. Vragen? Bel ons op 085 800 1234.

Starten in 3 simpele stappen

Start vandaag met Wholesale VoIP leveren met een eigen Whitelabel platform. Bepaal je eigen inkomsten en start met het opschalen van je bedrijf.

1. Demo inplannen

Onze experts geven een demo en begeleiden je bij elke stap om te starten als Wholesale VoIP provider.

2. Configuratie

Samen met onze verkoopteam passen wij onze diensten aan op je bedrijfsmodel en stellen het portaal in.

3. Starten

Begin direct met het genereren van inkomsten. Zet klanten eenvoudig over naar je eigen portaal.

Scroll to Top